Mia's schabrak

Idag på lunchen sprang jag iväg till Ica för att hämta ut mitt nya tävlingsschabrak som jag beställde för 10 (!!) veckor sedan. Ett Mia's blev det med lite små egna tillval och jag är så nöjd! Blev verkligen som jag tänkt mig, kommer passa min lilla prins Thriller så bra.

Idag får hästarna vila, dom var så duktiga igår plus att de är dags för vilodag nu.

Så idag har jag bara tagit det lugn efter skolan och nu slappar jag vid tv:n efter att intagit middagen och i väntan på att Marie kommer och hämtar upp mig. Som vanligt på måndagar så ska vi iväg på träningscirkel, kul!
/Carro


Inviger min nya rosa t-shirt ikväll på träningen!


Dålig bild på schabraket då det ligger i plastpåsen där, men jag lovar de är underbart vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback