Hoppning

Idag har varit en dag i hästarnas tecken, igen! Började med att det kom en tjej och provade rida Fabbe, såg bra ut tyckte jag!

Efter det så kom Anna för att Ellen skulle rida Robin, våran shettis. Det slutade med att vi snabbt bestämde att jag skulle hoppa deras ponny, Lilla My. Så vi åkte ner till stallet och gjorde iordning henne. De gick faktiskt riktigt bra för att vara första gången jag red henne och inte är jag ju så van att hoppa heller, haha. Blev lite bus ibland men hon skötte sig fint, riktigt rolig att rida! Hoppade en bana på slutet på ungefär 70cm.

Mamma kom ner med Thriller så jag gjorde iordning honom för att även hoppa honom. Har bara hoppat han några få gånger innan men han skötte sig kanonbra! Han är helt underbar och bara bjuder på hindren utan att dra. Hoppade drygt 70cm på honom med vilket är det högsta vi hoppat.

Efter denna fartfyllda dag så ligger jag nu död i soffan, ska ut och natta hästarna snart innan jag går till sängs. Ni får ha det bra så hörs vi!
/Carro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback