Härliga onsdag

Hej! Idag valde jag att stanna hemma från skolan eftersom vi hade skoljoggen. Jag ska till sjukgymnasten på fredag för att kolla upp min vad som spökar så kände att jag inte borde gå joggen då.

I varje fall så spenderade jag stora delar av dagen i stallet, mitt favoritställe! Jag började med Thriller som fick sig ett skrittpass på hackamore för att mjuka upp sin stora kropp efter två dagars vila. Han skötte sig fint och kändes mjuk.
Tog sedan ut Fabbe en sväng i skogen med fokus på galoppen. Galopperade en kortare vända med lite tempo, och även han skötte sig fint. Duktiga killar de där!

Nu är jag precis hemkommen efter ett boxpass, sitter med inpackning i håret och äter kvarg... näe jag är inte den typen som tror jag blir fit för att äta en burk kvarg. Gör det mest för att den var öppnad och onödigt att den står och surnar i kylen, hehe! Nog tjatat om kvarg och träning, nu ska jag skölja håret Ha en fin kväll!
/Carro


Tog säkert tusen bilder men han vägrade att ha öronen framåt...


... Så jag tog saken i egna händer!


I min älskade Schockemöhle väst. Bästa köpet någonsin, och äntligen är det kyligt nog att använda den!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback