Budapestrulle

Idag var jag hemma från skolan så har hunnit med en hel del. Började med att åka och köpa present till pappa som fyller år idag samt handla inför middag och tårta!

Väl hemma gjorde jag en Budapestrulle, pappas favorit. Bytte dock ut nötterna mot kokos för att jag och Nelly skulle kunna äta. Fick godkänt betyg utav alla så jag verkar ha lyckats.

Jag stod även för middagen idag. Det blev pasta med fläskfilé, gräddsås och kantareller. Till detta serverade jag knäckesticks med smält ost och sallad.

Förutom matlagning och bakning så har även jag och mamma varit ut på en tur med hästarna i skogen.

Nu ska jag fortsätta att umgås med pappa, mamma, Kenneth och Nelly.
/Carro






Givetvis är min brors lilla Dexter med också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback