Tre om dagen

Idag har det varit full rulle! Började med skolan som vanligt, slutade klockan 13.00 så de var en helt okej dag.

For direkt till klubben men Thriller för att träna. Red igenom lite delar ur Msv:C1 som vi ska rida på lördag i Söderhamn, de rullade på bra och Thriller sprang fint. Satte lite mera tryck i honom för att få han lite mera på, slutade med att han ökade för minsta lilla haha. Tog lite fler halvhalter för att lugna honom och han blev fin!

Under tiden jag red så ringde Anna och frågade om jag kunde rida My lite idag eftersom hon har gjort illa foten. Givetvis sade jag ja, alltid kul att få rida mera! Kände på henne lite idag, bara andra gången jag red henne. Hon är en riktigt bussig ponny som gör de man ber om, vilket är skönt. Red lite galopp ur MsvC på henne med samt skolor. Tyckte de fungerade fint och hon fick ett kort ganska effektivt pass!

Väl hemma var det dags för tredje och sista hästen för idag, Fabbe! Honom tog jag ut i skogen på en skritt och travrunda. Han skötte sig fint förutom när han flög i luften för några crossåkare, haha lillen. Han fick massor av pussar och äpplen efter, han är ju min favorit trots att jag inte rider honom så ofta då mamma tar honom mest nu när jag har Thriller. Så lite fjäsk låg rätt i tiden tror jag, hehe.

Nu ligger jag i soffan i väntan på "Hela Sverige bakar" ska börja. Ha det fint!
/Carro








Han är så charmig på denna bild, haha, ni. finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback