*rubrik*

Vad har nu jag sysslat med dessa dagar då? Ja de kan man faktiskt undra! Torsdag och fredag låg jag bara hemma och försökte bli frisk, bakade lite och firade pappa på fredagen och sedan inget mera.
Lördag tog jag mig ut i skogen med Thriller i varje fall. Fick sällskap av Anna och My som kom hit, trevligt! På kvällen tog jag en promenad med Dexter, sedan inget mera.
Söndag blev det spontant hoppning med Thriller på klubben. Han skötte sig fint och tyckte de var superroligt! På kvällen tog jag en tur i skogen med älskade Fabbis.
Igår, måndag var jag tillbaka i skolan därefter mot Bollnäs för körlektion. När jag kom hem hade jag fått hem nya sadeln så på kvällen åkte vi in till ridhuset för att testa. Låg super och den är så skön, supernöjd!

Ja och idag då, skolan först sen hem och tog en lång tur i skogen med Thriller. Mamma och Fabbe var med som sällskap också såklart! Nu är jag inne från en promenad och har ätit massa glass och bullar, haha! Plus, minus, noll liksom.

Ska ta och röra mig mot sängen snart och plugga lite tror jag. Ha det fint!
/Carro


Bakade massa muffins!


En tur med Fabbe i höstmörkret.


Thriller nöjd i sin nya sadel.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback