Veckan som gått

Hej!
Återigen har jag slarvat med bloggningen, kommer liksom aldrig in i det och glömmer lätt bort det. I varje fall så har denna vecka gått väldigt fort, ni ska få en liten inblick i min vecka.

Onsdags så var jag och några i min klass på ridskolan och dom fick testa på att rida lite. Alla skötte sig och provade på, vissa testade till och med på att galoppera samt hoppa ett litet hinder!





I torsdags då, jo då tränade jag för Kenth ned Thriller. De gick både bra och dåligt, Thriller har just bi kommit på att de är mycket bekvämare att köra huvudet rätt upp i luften och galoppera iväg i en väldans fart. Fick jobba jättemycket med att få honom med mig och lyssna på mig, vilket tog sin lilla tid men efter ett tag kom han fram till bettet och började jobba på. En väldigt nyttig lektion för oss båda!


Han blev lite trött efteråt!

I fredags så var jag hemma från skolan hela dagen då jag inte mådde så vidare bra. Var bara till läkaren denna dag, Thriller fick vila då han fått sin vaccinering och ska ta de lite lugnt. Därefter slocknade jag i sängen och sov i 13 (!!) timmar, galet länge!

Igår lördag så var jag bara inne och bakade lite. Senare så kvällen åkte vi till Anna och Magnus på middag, väldigt trevligt!





Lite av mina bakverk, whiskytryfflar, saffranscupcakes och kardemumma&kanelkakor. Sista bilden är en gåbort present med lite blandade bakverk i som vi tog med till Anna och Magnus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback