Stockholm

Idag har jag tillbringat hela dagen, från tidig morgon till sen kväll i huvudstaden. Jag och två tjejer till i min klass åkte dit för att göra ett skolarbete. De som var vårat uppdrag var att guida invandrare i just Stockholm, så imorse åkte vi och drygt 75 personer till, varav 5 styckena var lärare som hjälpte oss lite. Vi var på kulturhuset, gamlastan och Drottninggatan. Allt detta tog hela dagen då dessa invandrare ska fota exakt allt, haha! Tiden rann iväg rätt fort ändå och de hela gick rätt smärtfritt förutom att en kvinna blev stulen på sin väska med alla hennes värdesaker och att vi glömde kvar en i stan när vi skulle åka... Men de löste sig då en utav lärarna fick springa och hämta henne bara.

Igår hann jag inte blogga eftersom jag red på förmiddagen och sedan var iväg på körlektion samt shoppade lite.

Nu är jag äntligen nerbäddad i min säng och laddar för morgon dagen som är full av aktiviteter. Ha det bra!
/Carro




Några värdelösa mobilbilder från idag bara men de får duga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback