Lucia

Jag lovade ett inlägg om tiden som gått när jag inte har uppdaterat bloggen men får be om ursäkt och säga att den kommer någon dag till veckan istället!

Idag har de varit full fart! Var lucia show på ridklubben som min brorsdotter Nelly skulle vara med på. Skulle bara dit och titta men fick hoppa in som reserv i hoppstafetten då Anna ringde och en hade dragit sig ur. Hoppade med Annas ponny My, hon var på tårna riktigt och hoppade som en kanon varpå hon höll på att bocka av mig haha. Jag lyckades dock hålla mig kvar och det slutade med att mitt lag vann.

Nelly var med i luciatåget på sin Robin, dom var jätteduktiga och söta!

Nu ligger jag på soffan och ska ha lite adventsmys samt plugga lite. Ha det så bra!
/Carro







Kommentarer
MalinKalin säger:

Åh vad kul med luciashow! Jag missade ju tyvärr allt i år men jag hörde att den var bra :)

Svar: Ja den var lyckad måste jag säga! Edsbyn kan ;)
c

2013-12-13 | 23:06:03
Bloggadress: http://malinkalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback